رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی

کاربر

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  1. عفونت کلیه

    سلام.دختری 9 ساله مبتلا به عفونت کلیه است چند سال پیش با دارو خوب شده بودن دوباره این اتفاق افتاده...راه درمانی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
  2. تومور مغزی

    سلام.شخصی که تومور مغزی داره نمیتونه راه بره یک ماه پیش به استاد تبریزیان مراجعه کردن براشون نسخه نوشتن...اما الان متاسفانه حافظشونم به شدت ضعیف شده و چیزهایی رو میبینن که اصلا وجود نداره سوالم اینه که ایا برای حافظشون کاری میشه کرد؟ چندروز پیش هم چند قطره خون لخته از بینشون اومد ایا ممکنه بخاطر فشار مغزباشه؟ و اینکه داروهاشون که تموم شد ما از بابل دوباره تهیه کردیم ولی سلعه که از قم گرفتیم کپسول بود ولی اینبار به ما زیره و جامع دادن .ایا زیره و جامع همان سلعه هست؟اگر ممکنه روش تهیشو بگین. ممنون از توجهتون.
  3. با سلام وخسته نباشید مردی 45 ساله که حدود 18 ساله نارسایی کلیوی داره و دو بار هم پیوند شده که متاسفانه هر دو بار پس داده ودر حال حاضر دیالیز میشن.اوایل از فیستول برای دیالیز استفاده میکردن که بعلت ضعف رگها از کار افتاد. بعد اون هم از کاتتر در گردن استفاده کردن که کاتتر بعلت عفونت چند بار عوض شده و الان دکترا میگن چون رگهای بدنش سفت وتنگ شده دیگه امکان تعبیه کاتتر نیست..اگر در طب اسلامی درمانی برای سفتی و تنگ شدن رگها وجود داره لطفا راهنمایی کنید. ممنون .
×