رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی

student

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  1. بی اختیاری خروج گاز از روده

    ببخشید شما هم مثل من لاغرید؟ق میخوام بدونم که شاید افراد لاغر بیشتر این بیماری رو میگیرند، داشتن آپاندیس -خخعمل کردن شکم-یا پرانتز پا یا از زمان شروع آن خیلی زود گرمم میشود و حتی برخی اوقات که هوا خوبه بدنم یه لحظه داغ میشه و کمی عرق میکنم و بعد از اون آثار بیماری ظاهر میشوند تازگی ها خیلی گرمم میشود و خیلی تشنه میشوم و با خوردن آب بسیار زیاد باز هم عطش من برطرف نمیشود،قبلا هم اصلا اینطوری نبودم. اینها میتونن در عامل بیماری ما مؤثر باشند؟شما هم این شرایط رو دارید؟
  2. بی اختیاری خروج گاز از روده

    ببخشید شما چند سال درگیر این بیماری هستید؟ تو انجمن آی بی اس. یکی نوشته بود که ۴سال اونم از این بیماری رنج میبرد ولی یه دکتر آمپول هایی به نام ایپو(پی دی پویتین)براش تجویز کرده که همراه با برخی حرکات یک ماهه این بیماری درمان میشه. همچنین من برخی اوقات که شب غذا نمی خورم صبح فردا (حدود ساعت۳:۳۰بامداد)برای درس خواندن پا میشوم دستشویی زیاد میرم و مقدار دستشویی ام هم زیاده و به طور کامل تخلیه می شود.
  3. بی اختیاری خروج گاز از روده

    من وقتی سرما میخورم این بیماری به شدت به شدت افزایش پیدا میکنه بطوری که هم تعداد دفعات بسیار خروج گاز بیشتر میشه و هم بد بو تر میشه. اولین بار هم که یادمه فهمیدم عامل بو خودمم وقتی بود که به شدت سرما خورده بودم و آبریزش شدید بینی داشتم.
  4. بی اختیاری خروج گاز از روده

    من یه نوجوان دبیرستانی ام منم تقریبا۲ساله دقیقا مثل این بیماری خجالت آور رو دارم باخوندن این مطالب کمی به زندگی امید وار شدم. آیا این بیماری میتونه برای همیشه درمان بشه؟؟ و چطوری میشه وقتی به یه جای رسمی و اجتماعی رفت مطمئن شویم که دیگه این بیماری حداقل واسه اون روز سراغمون نیاد؟؟
×