رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی

danaomidi

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  1. ویبره زدن قلب

    با برنامه ضربان قلب ، گوشی خود را به یک ضربان سنج تبدیل کنید! این برنامه در خدمت شماست تا تلفن همراه شما را به یک ضربان سنج تبدیل کند ، همچنین این برنامه با قابلیت هایی همچون شبیه سازی قلب می تواند به طور کاملا گرافیکی و شفاف تپش قلب شما را نیز نشان دهد. همچنین می توانید به طور تقریبی میزان ضربان قلب خود را با دکتر خود در میان بگذارید ، بدون اینکه نیاز به خرید تجهیزات گران قیمت پزشکی باشد. امکانات این نسخه از برنامه : 1- اندازه گیری ضربان قلب بر حسب بی پی اس 2- نمایش تپش های قلب 3- دارای بخش راهنما در درون برنامه 4- سازگار شده با انواع تلفن همراه 5- دارای پیش نمایش محل قرار گرفته انگشت * توجه : در صورتی که تلفن همراه شما فلاش ندارد ، برنامه نویسی اندروید این برنامه نیز عملکرد درستی نخواهد داشت.
  2. ارتودنسی چیست؟

    برای رفع بیماری های دندان و لثه می توانید جراحی لثه در رشت را دنبال کنید.
  3. پرکردن دندان با روغن حنظل

    فاصله ی میان دندان ها سبب به دام افتادن مواد غذایی بین دندان با بوی بد دهان و دندان بروز پیدا می کند و به مرور زمان سبب پوسیدگی می گردد. علاوه بر این، تجمع مواد غذایی و باکتری های دهان در دراز مدت زمینه ی بروز مشکلات لثه ای را مهیا می سازد. فاصله ی میان دندان نا مرتبی و بهم ریختگی دندان را به ارمغان می آورد. البته وجود فاصله ی کافی برای کشیدن نخ دندان جزو نیاز های ضروری افراد است. این اندازه ی فاصله می بایست به گونه ای ظریف و باریک باشد که تنها نخ دندان قابل ورود به میان دندان ها باشد. این در حالی است که بستن فاصله ی میان دندان در کنار بهبود عملکرد دندان در حین صحبت کردن و غذا خوردن، منجر به ارتقای اعتماد به نفس در فرد می گردد. عوامل دخیل در شکل گیری فاصله میان دندان ها وجود فاصله ی دندان بیش از حد معمول در سن کودکی، در طی رشد جسمانی با تغییر سایز استخوان فک افزایش پیدا می کند. البته میان دندان های کودکان شکاف هایی به صورت طبیعی وجود دارد که ناشی از رویش دندان های شیری می باشد. لازم به ذکر است شکل گیری فاصله میان دندان ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. یکی از عوامل موثر در شکل گیری فاصله، عادت مکیدن انگشت شست و پستانک در میان کودکان است. علاوه بر این، وارد کردن فشار به پشت دندان های جلویی، با هدایت دندان به سمت جلو، سبب از دست رفتن زیبایی می گردد. با این وجود مشکل فاصله در بزرگسالی زمانی رخ می دهد، که میان اندازه ی دندان و طول قوس فک همخوانی وجود نداشته باشد. یکی دیگر از عوامل دخیل در شکل گیری فاصله میان دندان، وجود بیماری یا تومور لثه ای در دهان است. بیماری های مربوط به لثه، سبب تضعیف ساختار لثه می شوند و با کاهش حجم لثه بروز پیدا می کند. بدین جهت توصیه می شود قبل از افزایش نزولی فاصله میان دندان در راستای درمان اقدام نمایید. صفحه مرتبط : برای رفع بیماری های دندان و لثه می توانید متخصص جراحی لثه در رشت را دنبال کنید.
  4. آشنایی با ایمپلنت کره ای

    برای داشتن بهترین دندان ها ایمپلنت در رشت رو دنبال کنید
  5. ایده ها برای پیشرفت طب اسلامی

    بهتره آموزش برنامه نویسی موبایل یاد بگیرید یا بدید به کسی براتون اپ موبایل بسازه اینطوری هم کاربران جدیدتری پیدا میشه و هم مدرن تر میشه
  6. خمیردندان

    من قبلا پیش یک متخصص جراح لثه در رشت رفته بودم بهم گفته بودن از خمیردندان خارجی نباید زیاد استفاده کرد
×