رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی

سوال

با سلام و تهیت

لطفا نظر صحیح و شفاف استاد در خصوص خام گیاه خواری را اعلام فرمایید. در خام گیاه خواری شما از منابع گوشتی و لبنیات و هیچ چیز پخته دیگر استفاده نمیکنید. در این سبک زندگی جوانه ها حبوبات سبزی و صیفی جات و میوه ها و مغزها استفاده میشود. بسیاری از بیماری هایی که علم جدید و شیمی درمانی های از علاج آن بازمانده بودند به صورت مستند به این روش درمان شده اند و نکته جذاب این سبک این است که بیماری در آن بسیار نادر و کم است.سابقه بیش از 44 سال در ایران دارد. آیا مورد تایید است و ائمه ما به شیوه های امروزی آشپزی و این غذاهای عجیب و متنوع را طبخ میکرده اند؟ جامعه کنونی ما از اضافه وزن و این سبک تغذیه در عذاب است.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 0
در در 1395/07/30, 14:53:58، سید عباس طالبی گفته است :

با سلام و تهیت

لطفا نظر صحیح و شفاف استاد در خصوص خام گیاه خواری را اعلام فرمایید. در خام گیاه خواری شما از منابع گوشتی و لبنیات و هیچ چیز پخته دیگر استفاده نمیکنید. در این سبک زندگی جوانه ها حبوبات سبزی و صیفی جات و میوه ها و مغزها استفاده میشود.

سبک طب اسلامی سبک متفاوتی است و این سبک را به این شکل قبول نمی کند بلکه با روش های دیگری از جمله ترک ناهار و استفاده از ترکیبات و موارد تغذیه ای مفید مثل سویق مشکلات را حل میکند. استفاده از گوشت یکی از توصیه های اکید روایات است. البته گوشت گوسفند یا پرندگانی که صنعتی پرورش داده نشوند

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
hm

×