رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی
  • 0
M.joybar72

سقط و قرص خون

سوال

سلام من دوماه پيش سقط داشتم 

ميخواستم بدونم تو بارداري بعدي خونساز نخورم و قرص خون خالي بخورم مشكلي نيس؟اخه خونساز خون و زياد ميكنه شايد لكه بيني پيدا كنم؟

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

3 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 0
در در 1395/08/24, 15:07:31، M.joybar72 گفته است :

سلام من دوماه پيش سقط داشتم 

ميخواستم بدونم تو بارداري بعدي خونساز نخورم و قرص خون خالي بخورم مشكلي نيس؟اخه خونساز خون و زياد ميكنه شايد لكه بيني پيدا كنم؟

سلام خیر مشکلی نیست. اتفاقا از لکه بینی جلوگیری می کند. عارضه ای هم ندارد

به طور کلی استفاده از توصیه های مراقبت قبل و حین بارداری بسیار خوب است

http://tebeslami.net/مراقبت-های-بارداری/642

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
hm
  • 0
در 15 ساعت قبل، M.joybar72 گفته است :

يعني قرص خون با خونساز از لكه بيني جلوگيري ميكنه؟يا قرص خون خالي؟

قرص خون تاثیر مستقیم دارد. داروی خونساز هم قرص خون را تقویت می کند

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری

×