رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی
  • 0
zahraebrahimi

چجوری بتونیم در رشته پزشکی قبول شویم

سوال

دانشگاه آزاد اسلامی یکی از شناخته شده ترین و پرطرفدارترین دانشگاه های سطح کشور می باشد که تا بالاترین مقاطع تحصیلی دانشجو جذب می نماید و یکی از پر امکاناترین دانشگاه های سطح کشور می باشد. دانشگاه آزاد تمامی ثبت نام و انتخاب رشته های خود را از طریق سایت azmoon.org  انجام می دهد. در واقع این سایت به نوعی سایت اصلی ثبت نام این دانشگاه محسوب می گردد.

مرکز مشاوره سبز مشاور به نشانی sabzmoshaver.com نیز ارائه دهنده خدمات مشاوره برای دانشگاه آزاد بوده و از چندین سال قبل خمات مشاوره تحصیلی را برای دانشگاه آزاد ارائه می دهد. سبز مشاور و دانشگاه آزاد به نوعی مکمل هم هستند و یا به بیان بهتر سایت های sabzmoshaver.com و  azmoon.org در واقع مکمل هم هستند به این صورت که دانشجویان در هنگام ثبت نام و یا انتخاب رشته برای هر مقطعی ، با مراجعه به سایت azmoon.org در صورتی که مشکلی داشته باشند و یا سوال یا ابهامی در فرایند ثبت نام دانشگاه آزاد داشته باشند می توانند در سایت سبز مشاور به نشانی sabzmoshaver.com در منوی دانشگاه آزاد سوال و یا ابهام خود را بیابند و بدین صورت با خیال راحت ثبت نام و یا انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود را انجام دهند.

همچنین سایت سبز مشاور نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد سبز مشاور بصورت رایگان در سایت خود قرار داده است که می توانید بصورت رایگان از این نرم افزار استفاده نمایید. سبز مشاور علاوه بر دانشگاه آزاد برای بقیه دانشگاه ها نیز مشاوره تحصیلی ارائه می دهد که در واقع سایت sabzmoshaver.com , sanjesh.org , sanjeshp.ir , azmoon.org که به ترتیب سایت های سازمان سنجش و آموزش کشور ، وزارت بهداشت و آموزش پزشکی و سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هستند نیز سبز مشاور خدمات مشاوره تحصیلی و مکملی ارائه می دهد.

این مطلب برای تمامی دانشجویان عزیزی که قصد دامه تحصیل دارند می تواند بسیار مفید.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

0 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

هنوز برای این سوال پاسخی ارسال نشده است


×