رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی
  • 0
sima00

تخت های بیمارستانی

سوال

 

ساخت تخت بیمارستانی با ویژگی های هوشمند

بیمارستان های موجود در سراسر جهان با این موضوع روبه رو هستند که تعداد کارکنان رسیدگی به بیماران همیشه کمتر از تعداد بیماران می باشد. به همین خاطر کادر درمان به برنامه ای بهبود یافته ای نیاز دارند تا بتوانند به آسانی به بیماران بستری شده در بیمارستان ها رسیدگی کنند. یکی از مهمترین مواردی که می تواند در این زمینه کادر درمان را بسیار کمک‌کند، ساخت تخت بیمارستانی با ویژگی های هوشمند است.

تخت های هوشمند با سیستم های محرک موجب ایجاد حرکت راحت و آسان در تخت های بیمارستانی می شوند و همین طو با داشتن ویژگی های دیگر کادر درمان را بسیار کمک می‌کنند و سرعت عملکرد آنها را بیشتر می کنند.

چنانچه شما بیماری را قرار است در خانه ی خود نگه داری کنید بهتر است از اجاره تخت بیمارستانی استفاده کنید زیرا کار شما بسیار راحت تر می شود و بیمار شما نیز کمتر اسیب می بیند.


ویژگی های طراحی های جدید تخت های بیمارستان

طرح های جدید تخت های بیمارستانی این امکان را دارند که حرکت تخت را بیشتر، بهبودی سریعتر و حفاظت از بیمار در برابر سقوط و صدمات احتمالی را ایجاد می کند. همچنین علاوه بر این موارد تخت بیمارستانی های هوشمند داراری سیستم هشدار دادن به کادر درمان در زمان حرکت بیمارو تلاش برای بلند شدن از روی تخت و ترک تختخواب می باشند.

یکی دیگر از مزایای این تخت های بیمارستانی این است که برخی از بیماران به دلیل داشتن اضافه وزن احتمال سقوط آنها بیشتر بود اما این تخت ها به دلیل داشتن استاندارد های محافظتی امکان سقوط بیماران سنگین وزن به هیچ وجه وجود ندارد.

تشک های طراحی شده برای این تخت ها دقیقا اندازه تخت می باشد و دارای ویژگی هایی می باشد که از بروز زخم بستر برای بیماران جلوگیری می کند. بنابراین شما می توانید با اجاره تخت های بیمارستانی هوشمند برای بیماران خود از بابت بروز این مشکلات خیالتان راحت باشد. برای مشاهده قیمت اجاره تخت بیمارستانی می توانید وارد سایت میتراطب شوید.

قسمت تخت های بیمارستانی

تخت های بیمارستانی برای بیماران در استراحت در خانه خود بیمار و بیمارستان ها استفاده میشود و وسیله ای بسیار مهم برای استراحت بیماران و افرادی که تحرک ندارن میباشد.

تخت های بیمارستانی که به صورت مکانیکی و الکتریکی همراه با دو سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش به صورت اجاره تخت بیمارستانی و فروش به نازلترین قیمت به شما عزیزان عرضه میگردد.


تخت بیمارستانی مکانیکی

تخت های مکانیکی تخت هایی هستند به صورت دستی توسط اهرم های بلبرینگی بسیار روان تغیر حالت میشوند به صورت یک شکن دو شکن سه شکن و سه شکن با تنظیم ارتفاع وجود دارد.

تخت بیمارستانی یک شکن

تخت های یک شکن قسمت بالا تنه که توسط یک اهرم که در پایین تخت تعبیه شده است بالا می اید و به صورت 90درجه میشود و در صورت نیاز تخت لگن خور میشود و مناسب افردی است که وزن بالا و تحرک ندارند استفاده میشود

تخت های یک شکن هم به صورت فروش و هم اجاره تخت بیمارستانی به شما عزیزان ارایه میگردد.

تخت بیمارستانی دوشکن

تخت دوشکن هم قسمت بالاتنه هم قسمت پا توسط اهرم ها بالا می اید و قسمت بالاتنه 90درجه و قسمت پاها 75درجه میشود و در صورت نیاز تخت ها لگن خور میشوند تا بیمارانی که وزن زیاد و تحرک ندارند اذیت نشوند و جهت فروش و اجاره تخت بیمارستانی و اجاره اکسیژن ساز میباشد. بهتر است مطلب دستگاه اکسیژن ساز (Oxygen Concentrator) چیست؟ را نیز بخوانید.

تخت بیمارستانی سه شکن

تخت سه شکن دستی که هم بالاتنه هم زیر پا و زیر زانو را جا به جا میکند و قسمت بالا تنه به صورت 90درجه و قسمت پا و زانو به صورت ال میشود و توسط اهرم هایی که زیر تخت نصب شده تغیر میکند و مناسب عمل های ارتوپدی و…. میباشد و برای فروش و اجاره تخت بیمارستانی میباشد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

0 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

هنوز برای این سوال پاسخی ارسال نشده است


×