رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی
  • 0
fagoli754

آشنایی با ایمپلنت کره ای

سوال

 

%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5-%D8%A7%DB


برای ایمپلنت کردن دندان ها انواع مختلفی از برند ها موجود است. تفاوت این ایمپلنت ها از لحاظ قیمت، کشور سازنده و کیفیت است. انتخاب هر نوع برند برای هر بیمار بستگی به شرایط دندانی آن فرد متفاوت است.امروزه در کلینیک های دندانپزشکی، ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی و کره ای ای بیشتر مورد استفاده قرار میگیرند. اروپایی یا آمریکایی بودن ایمپلنت ها لزوما به معنای با کیفیت تر بودن آنان نخواهد بود. ایمپلنت کره ای نیز از کیفیت عالی برخوردار است. زیرا که هر کدام از این برندها شامل چند شرکت متنوع در زمینه ایمپلنت هستند؛ که از منظر قیمت و کیفیت متفاوت اند. به عنوان مثال دو برند ایمپلنت کره ای Cmi و ایمپلنت کره ای SewonMedix از منظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند.



انواع مختلف شرکت های سازنده ی انواع ایمپلنت، انتخاب را برای بیماران سخت کرده است؛ از این رو اگر قبل از مراجعه به کلینیک و مطب متخصص ایمپلنت در شرق تهران و یا سایر شهر ها از شرایط برند مورد نظر اطلاع داشته باشید ، می توانید به آسانی انتخاب دقیقی متناسب با شرایط خود را داشته باشید.

انتخاب ایمپلنت کره ای

توجه داشته باشید کاشت دندان یکی از حساس ترین عمل های جراحی را دارد و هر چه متخصص در کاشت دندان ماهرتر باشد ، احتمال موفقیت ایمپلنت دندان بیشتر خواهد شد . برای موفق بودن عمل و جراحی برای کاشت دندان میتوانید به متخصص ایمپلنت در شرق تهران یا سایر شهر ها مراجعه کنید . زیرا اگر جراح شما تجربه زیادی در زمینه ایمپلنت نداشته باشد ، امکان شکست خوردن ایمپلنت نیز می‌باشد . به همین جهت در انتخاب جراح و متخصص همانند انتخاب برند ایمپلنت دقت داشته باشید. ممکن است مراکزی به علت تبحر نداشتن در این امر، قیمت ایمپلنت دندان را پایین تر در نظر بگیرند، اما دقت داشته باشید انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت و بهترین نوع برند، میزان موفق بودن ایمپلنت شما را بالا خواهند برد.

در ادامه این مقاله نیز همراه ما باشید تا شما را در انتخاب بهترین برند کره ای ایمپلنت همیاری کنیم . در این مقاله به برند های مختلف ایمپلنت کره ای، هزینه ایمپلنت کره ای ، مزایا و معایب هر کدام و مقایسه آنان میپردازیم .



ایمپلنت کره ای چیست ؟

همانطور که اشاره شد، ایمپلنت های گوناگونی وجود دارند که با یکدیگر متفاوت هستند. به ایمپلنت های ساخت کشور کره، ایمپلنت های کره ای می گویند که به دلیل کیفیت عالی و قیمت مناسب آن ها را در بین بیماران بسیار محبوب کرده است. شما برای انتخاب یک برند عالی میتوانید از متخصص ایمپلنت درشرق تهران و یا سایر نقاط کشور مشورت بگیرید.



قیمت ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای نسبت به کیفیت آن بسیار مبرون به صرفه اند. همانطور که اشاره شد ، انواع مختلفی از شرکت های برند ایمپلنت دندانی وجود دارند به همین خاطر هزینه ی هر شرکت از شرکت دیگر متفاوت است. به طور کلی قیمت ایمپلنت کره ای در سال ۹۹ از بین ۴ تا ۵ میلیون متغییر است‌ . دقت داشته باشید که این قیمت متمایز از هزینه جراحی است. برای استعلام قیمت های ایمپلنت میتوانید به متخصص ایمپلنت در شرق تهران الومتخصص و یا سایر شهر ها مراجعه کنید چرا که این قیمت ها به دلیل وارداتی بودن آن ها، نوسان داشته و بستگی به ارز خارجی دارد.

دقت داشته باشید که مقرون به صرفه بودن و کم تر بودن قیمت ایمپلنت های کره ای به معنای مرغوب نبودن و یا کیفیت پایین آن ها نیست.



انواع برند ایمپلنت کره ای :

برند ایمپلنت کره ای UFit
برند ایمپلنت کره ای Dentium
برند ایمپلنت کره ای Osstem
برند ایمپلنت کره ای DIO
برند ایمپلنت کره ای مگاژن
شما برای انتخاب یک برند مناسب میتوانید از متخصص ایمپلنت در شرق تهران و یا سایر نقاط کشور مشورت بگیرید.بهتر است مقاله ارتودنسی چیست راهم مطالعه کنید.

برند ایمپلنت کره ای Megagen
برند ایمپلنت کره ای SewonMedix
برند ایمپلنت کره ای SNU
برند ایمپلنت کره ای Cmi

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

2 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 0

درباره انواع ایمپلنت در یک جلسه دکتر یوسف بالوی پور به شما توضیح می دهند تا انتخاب کنید با توجه به بودجه در نظر گرفته شده از کدام استفاده کنید.

مطب دکتر بالوی در سعادت آباد می باشد و دسترسی با وسایل عمومی نیز بسیار آسان است.

 

 

 

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
hm

×