رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی

seyedmehdi

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    0
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ها ارسال شده توسط seyedmehdi


  1. سلام

    پسری 20 ساله به علت عادت غلط در بالا نگه داشتن ابروها، پیشانی ام پر از چین و چروک های افقی شده به طوری که در حالات عادی حد اقل 5 یا 6 خط نا زیبا روی پیشانی ام مشخص است.

    درمان این مشکل چیست ؟

    آیا درمانی دارد که در مدت کوتاه جواب بگیرم؟ پزشکان روش تزریق بوتاکس را پیشنهاد میکنند که بعد از انجام آن بلافاصله مشکل حل می شود . اما از عوارض احتمالیش نگرانم!


  2. سلام.

    آیا بیماری سندرم تونل کارپال (از نوع شدید و پیشرفته) در طب اسلامی درمان دارد؟ لطفا داروهایی که برای درمانش باید مصرف شود را بفرمایید.

    پ.ن: سندروم تونل کارپال بیماری است که در اثر فشار آمدن به یکی از اعصاب مچ دست ایجاد میشود . در این بیماری در 3 انگشت خارجی دست ها درد عمق و شدیدی ایجاد میشود به ویژه در شب و بعد از یک فعالیت دستی . این بیماری در زنان میان سال که کار یدی طی سال های طولانی انجام داده اند شایع است.

    درمان آن در طب رایج در موارد خفیف فزیوتراپی و تمرین های خاص و در موارد پیشرفته عمل جراحی و پاره کردن زرد پی تونل مچ دست برای همیشه است .(که 100 البته پاک کردن صورت مسئله است چرا که در مواردی که به عینه در اطرافیانم مشاهده کردم به هیچ وجه توانایی دست به حالت سابق باز نمی گردد یا در بعضی موارد عملا دست از کار می افتد.) فقط به این دل خوش اند که درد از بین می رود!

    اجرکم عند الله

×