رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی

حسام 1362

کاربر ساده
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  1. مجاری ادراری

    بنده داروی پروستات رو استفاده کردم. و سوزش شدید در ناحیه نوک آلت پدید آمد احساس کردم آب جوش ریختن روش این مواد مسخره رو به اسم اهلبیت به مردم ندید بیماری مردم خودش درد بزگیه شما خواهشا بدترش نکنید. خواهش میکنم جمع کنید
  2. استفاده دارو و نتیجه نگرفتن برای سنگ کلیه

    آره انقدر بخور تا مریضی شما بدتر بشه. دوست عزیز به این چیزها دل نبند.علم پزشکی با سالها تحقیقات هنوز تو خیلی از بیماریها عاجز اند. بعد شما با آب ترب و چند تا دعا میخای سنگ کلیه دفع کنی. سنگ میمونه و منجر به از دست رفتن کلیه میشه.
  3. پروستاتیت

    سلام.بنده 35 سالمه و قد 180.وزن 70.یک ماهه دچار عفونت شدید پروستات و درد شدید لگن و پاها و سوزش شدید ادراری شدم و دکتر داروی تاوانکس 500، داکسی سایکلین ،تامسولوسین و سلکوکسیب به مدت 35 روز تجویز کرد. چند روز اول مصرف دارو خوب بودم اما هرچه دارو مصرف میکردم بدتر شدم و جدیدا نوک مجرا دچار سوزش و التهاب و زائده کوچک (مانند گوشت اضافه دقیقا روی سوراخ مجرای ادرار) گردیده و قسمت پوست کلاک به بالا هم سوزش دارم و همچنین درد بیضه هم جدیدا اضافه گردیده است. ادرار هم چند روزیست دو شاخه ای گردیده.البته در این بین دکتر تاوانکس رو با میترو نیدازول و بعدا این را هم با اریترو مایسین 400 جایگزین کردند ولی علائم بدتر میشد.خواهشا به دادم برسید رو صندلی ماشین هم نمیتونم بشینم بیام خدمتتون درد لگن اذیتم میکنه.
×