رفتن به مطلب
انجمن تخصصی طب اسلامی
  • 0
Ghazale

مشکلات زنانه

سوال

باسلام..من دو سال ازدواج کردم.تقریبا یسال قبل ازدواجم دردهای نامشخص در زیر شکم داشتم حتی یکبار بعلت ورم شدید رفتم بیمارستان ولی در سونو چیزی نبود جز دیواره ای اندومتر که 5بودو سنگ ریزه که گفتن چیز خاصی نیست البته ورم کلیه در بچگی داشتم این دردشدید به نحوی است ک فشار به رحم و انتهای شکم میاره برای همین گمراه شدم ک ایا زنانست یا خیر ضمن اینکه دکتر رفتم بطور نامشخص گفتن زایده گوشتی و پلیپ هست من از اول هم پریودیم کم بود ولی نه ب میزان الان که خیلی خیلی کم شده و فوق العاده بدن دردم و هیچ ترشحی ندارم با وجودی ک میگن عفونت داری و بخاطر پلیپ خارج نمیشه موقع مدفوع اگر لحظه ای دیرتر برم دسشویی درد وحشتناکی زیر دلم میگیره که غیر قابل تحمل و باید بی حرکت بمونم تا اروم بشه والا احساسپارگی در زیر شکم دارم خواهش میکنم راهنمایی کنید من 25سالمه و دکتر گفته برای بارداری مشکلمیشه من خیلی نگرانم و داروها اثری نداشته

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

1 پاسخ به این سوال تا کنون داده شده است

Recommended Posts

  • 0
در در 1395/12/23, 15:01:46، Ghazale گفته است :

باسلام..من دو سال ازدواج کردم.تقریبا یسال قبل ازدواجم دردهای نامشخص

سلام برای موارد این گونه که درد نا مشخص می باشد راه های درمان عمومی درمان مطلوب هستند. علاوه بر این که اصلاح تغذیه و ترک موارد مضر مانند محصولات کارخانه ای و فست فود و... ، کمک زیادی می کند.

برای مشکل شما بهتر است درمان های عمومی :هر روز 3 مرتبه 7 عدد سیاه دانه و یک قاشق عسل ، ترک ناهار، استفاده از سویق گندم و جو و... ، استفاده شود. و درمان های خاص استفاده از صاف کننده خون و اذخر و تباشیر دو مرتبه ، می باشد.

به اشتراک گذاری این پست


لینک به پست
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر
hm

×